Reklamácia

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

U vyhradených produktov môžu byť použité ilustračné obrázky a preto sa vizuálne môže produkt líšiť. Pre jasné informácie o tom, aké sú jeho vlastnosti, veľkosť, farba, použitie a ďalšie dôležité parametre sledujte "Technické údaje" každého produktu.

K tovaru je priložený originálny záručný list výrobcu, ak k tovaru priložený nie, slúži ako záručný list Faktúra - daňový doklad, ktorý kupujúci obdrží emailom vo formáte .pdf po prevzatí a zaplatení tovaru.

Pokiaľ odberateľ zistí, akékoľvek rozdiely medzi dodacím listom a skutočne dodaným tovarom (typ, množstvo, farba) je povinný nahlásiť túto skutočnosť čo najskôr (najneskôr do 3 dní) od fyzického prevzatia tovaru od kuriérskej spoločnosti. Rozdiely medzi objednaným a dodaným tovarom nahláste na email shop@betacorporation.eu.

V prípade vyššie uvedeného má kupujúci nárok, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu uviedol vec do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou. Nie je takýto postup možný, môže kupujúci po predávajúcim požadovať primeranú zľavu z ceny výrobku alebo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Toto dojednanie neplatí v prípade, že kupujúci o pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

Kupujúci má podľa vyššie uvedeného právo:

2) ZÁRUČNÁ DOBA

Záručná doba u každého konkrétneho výrobku, je záručnou lehotou pre koncového zákazníka (nakupujúci nie na IČO). Záručná doba pre všetky osoby, používajúce výrobky na účely podnikania alebo obchodu s daným výrobkom (nakupujúci na IČO) nie je stanovená Občianskym zákonníkom, ale konkrétnym dovozcom tovaru a preto sa od záručných údajov výrobkov uvedených na týchto stránkach môže líšiť. Minimálna záručná lehota pre koncových zákazníkov (nenakupující na IČO) je zo zákona 24 mesiacov.

3) OPOTREBOVANIA TOVAR častým používaním

Dovoľujeme si zákazníkov upozorniť, že záručná lehota sa nevzťahuje na opotrebenie tovaru, ktoré vzniklo častým používaním. Kratšia životnosť tovaru alebo jeho častí teda nemožno považovať za chybu a nemôže naň byť uplatnená reklamácia.

4) ZODPOVEDNOSŤ PREDÁVAJÚCEHO ZA CHYBY TOVARU A ZÁRUKA

Pri tovare s priloženým originálnym záručným listom výrobcu (ďalej len ZL) nie je pri zaslaní cez kuriérske spoločnosť vyplnený dátum platnosti záruky, údaje o predávajúcim, pečiatka a podpis predávajúceho. Záručný list nie je vyplnený priamo od predávajúceho, pretože kupujúci najskôr musí tovar riadne prevziať, zaplatiť a skontrolovať. Na základe vykonanej kontroly tovaru vyplňte dátum prevzatia od kuriérskej spoločnosti do záručného listu, alebo zašlite ZL s potvrdením o prevzatí na adresu firmy BETA Corporation sro, Rostislavova 1265, Uherské Hradiště 686 01, kde Vám záručný list vyplníme a pečiatkou zašleme späť na vašu adresu.

Spoločne so záručným listom vždy uschovajte aj doklad o kúpe (Faktúra - daňový doklad) v internetovom obchode.

Ak u tovaru nebol priložený originálny záručný list výrobcu, záručným listom sa rozumie faktúra, ktorú dostanete emailom vo formáte .pdf.

DÔLEŽITÉ - vyplnenie dátumu do originálneho záručného listu výrobcu odporúčame až po uplynutí 14 dňovej lehoty na vrátenie tovaru (platí len pri nákupe koncového zákazníka, nie na IČO). V prípade, že v originálu záručného listu budú vyplnené údaje, nebude splnená podmienka pre vrátenie tovaru v lehote 14 dní bez udania dôvodu.

Kupujúci je povinný prezrieť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ kupujúci zistí mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru av prípade poškodenia tovaru vyhotoviť s vodičom záznam o poškodení. Všetku zodpovednosť za poškodenie tovaru počas prepravy od predávajúceho ku kupujúcemu nesie prepravca a posielanej tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu o poškodení bude zákazníkovi po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava z ceny tovaru, alebo dodaný nový výrobok. Podpísaním prepravného listu kupujúcim pri prevzatí tovaru od prepravcu kupujúci súhlasí s jeho prevzatím a potvrdzuje, že tovar dorazil nepoškodený vinou dopravy. Na následné nároky spôsobené vinou dopravy nemožno brať zreteľ a budú zamietnuté.

Kupujúci má nárok na výmenu tovaru len vtedy, ak nie je to vzhľadom k povahe vady možné túto odstrániť. O tom, či je vada odstrániteľná, rozhodne autorizovaný servis a to písomnou formou. V prípade posúdenia vady ako úmerné bude kupujúcemu tovar vymenený za nový kus, prípadne vrátená už zaplatená suma späť bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou.

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade:

5) KDE ZAKÚPENÉ TOVAR REKLAMOVAŤ

Práva zo zodpovednosti za vady na dodanom tovaru sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Ak je však v Českej republike spoločnosť zaisťujúce prípadné opravy tovaru tejto značky, alebo ak zabezpečuje si servis priamo sám výrobca, uplatní kupujúci právo na opravu u spoločnosti určenej na vykonanie záručnej opravy. Miesto uplatnenia záruky možno nájsť aj na originálnom záručnom liste výrobcu, pokiaľ ho výrobca k tovaru prikladá.

V záujme urýchlenia všetkých reklamácií žiadame zákazníkov o maximálne využívanie uplatnenie záručných opráv u autorizovaných servisných stredísk. Uplatnenie záruky u autorizovaného servisu Vám môže priniesť až úsporu niekoľkých dní, keď tovar putuje od kupujúceho k predávajúcemu a od predávajúcemu na servisné stredisko. Ak táto možnosť nie je, uplatní kupujúci záruku u predávajúceho. V prípade, že neviete, kde reklamáciu uplatniť, radi vám všetky podrobnosti oznámime.
Prehľad servisných stredísk a kontaktných telefónov, kde Vám podajú všetky informácie o reklamáciu využite kontaktný email shop@betacorporation.eu.

6) POSTUP REKLAMÁCIE U PREDÁVAJÚCEHO

Uistite sa ešte raz, že v balením s tovarom nebol priložený originál záručného listu od výrobcu, na ktorom by boli uvedené servisné strediská u ktorých je možno uplatniť reklamáciu. Ak záručný list priložený je a je uvedené servisné stredisko, telefonicky sa obráťte na pracovníkov, ktorí Vám ochotne poradia, ako postupovať pre rýchle a bezproblémové vybavenie reklamácie.

Ak originálny záručný list u tovaru nie je priložený, možno informácie o servisnom stredisku získať na internetových stránkach výrobcu, prípadne na týchto stránkach.

Pri nahlásenie reklamácie u predajcu budete kontaktovaný a bude vám oznámené číslo reklamačného protokolu a postup reklamácie. Pokiaľ bude možné odporučiť špecializované servisné stredisko, blízko vášho bydliska, pracovník Vám oznámi adresu a telefón tohto strediska.

NEPOSIELAJTE TOVAR PREDTÝM NEŽ BUDETE KONTAKTOVANÝ našimi pracovníkmi. Vystavujete sa tak nebezpečenstvu, že vaša tovar nebude prijatý na reklamáciu.

V prípade, že nie je reklamovaný tovar osobne odovzdaný k reklamácii predávajúcemu, je kupujúci zodpovedný za prepravu a prípadné škody pri nej spôsobené Tovar na reklamáciu zasielajte iba v originálnom obale alebo vyhovujúcom prepravnom obale, ktorý zaistí tovar proti mechanickému poškodeniu, ku ktorému by mohlo dôjsť počas prepravy tovaru. Napriek tomu aj v prípade poškodenia nesie plnú zodpovednosť kupujúci. Zásielku, ktorú posielate na reklamáciu by mala byť poistená. Tovar na reklamáciu nesmie byť zaslaný na dobierku.

7) NEOPRÁVNENÁ REKLAMÁCIE

Predávajúci si vyhradzuje právo, že v prípade neoprávnenej reklamácie kupujúceho (len pri nákupe na IČO, keď nákup sa riadi obchodným zákonníkom) si môže účtovať skutočne vynaložené náklady spojené s neoprávnenou reklamáciou. Neoprávnená reklamácia bude doložená správou servisného technika.

cookie

Používame cookies

Aby sme vám uľahčili prehliadanie stránok, ponúkli prispôsobený obsah alebo reklamu a mohli anonymne analyzovať návštevnosť, využívame súbory cookies, ktoré zdieľame so svojimi partnermi pre sociálne médiá, inzerciu a analýzu. Ich nastavenie upravíte odkazom "Nastavenie cookies" a kedykoľvek ho môžete zmeniť v pätičke webu. Podrobnejšie informácie nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov a používaní súborov cookies..

Súhlasíte s používaním cookies?

Áno, súhlasím Nesúhlasím Nastavenia
close

Používame cookies

Aby sme vám uľahčili prehliadanie stránok, ponúkli prispôsobený obsah alebo reklamu a mohli anonymne analyzovať návštevnosť, využívame súbory cookies, ktoré zdieľame so svojimi partnermi pre sociálne. Ich nastavenie upravíte odkazom "Nastavenie cookies" a kedykoľvek ho môžete zmeniť v pätičke webu. Podrobnejšie informácie nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov a používaní súborov cookie. Súhlasíte s používaním cookies?

Nevyhnutné (technické)

Tieto cookies pomáhajú s tým, aby boli webové stránky použiteľné. Poskytujú základné funkcie ako je navigácia na stránke alebo zmena rozlíšenia prehliadača podľa veľkosti vášho zariadenia. Bez týchto súborov nemôže web správne fungovať. Používame krátkodobé (session cookie) - vymažú sa z vášho počítača po zatvorení prehliadača.

Preferenčné (funkcionálne)

Preferenčné súbory cookie umožňujú webovej stránke zapamätať si informácie, ktoré menia spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá ako váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa nachádzate.

Štatistické (výkonnostné)

Tieto súbory cookie pomáhajú vlastníkom webových stránok rozumieť tomu, ako návštevníci interagujú s webovými stránkami tým, že to žiada a hlási informácie, často anonymne.

Reklamné

Reklamné súbory cookie sa používajú na sledovanie návštevníkov a ich správanie. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a preto sú hodnotnejšie pre vydavateľa a inzerentov tretích strán.

close

Súbory cookie

Tento web používa súbory cookie a z hľadiska zákona sa jedná alebo osobné údaje. Správcom týchto osobných údajov je BETA Corporation s.r.o., Slavojova 579/9, 12800 Praha 2, IČO: 24188948.

Ďalšie detailné informácie o tom, ako nás môžete kontaktovať a ako spracovať osobné údaje (vrátane súborov cookie), dozviete sa v dokumente Zásady ochrany osobných údajov, ktoré nájdete na našom webe.

Všeobecne o cookies

Cookies sú malé textové súbory, ktoré môžu používať webové stránky na mnohé účely, napr. na personalizáciu obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií alebo analýzy návštevnosti, niektoré slúžia na to, aby si webová stránka pamätala vaše preferencie. Tieto súbory sa ukladajú do vášho zariadenia (napr. do počítača, tabletu alebo mobilného telefónu). Každá webová stránka môže do vášho prehliadača odosielať vlastné súbory cookie iba v prípade, ak umožňuje nastavenie vášho prehliadača.

Zákon stanovuje, že môžeme na vaše zariadenie ukladať cookie, pokiaľ sú nevyhnutné súbory pre prevádzku týchto stránok (viď sekcia Nevyhnutné cookies), a to bez vášho súhlasu, na základe. oprávneného záujmu. Pre všetky ostatné typy súborov cookie potrebujeme váš súhlas, ktorého plný text nájdete tu a ktorý môžete kedykoľvek odvolať pomocou tohto formulára.

Druhy cookies

Cookies sa delia podľa účelu, na aký sú využívané a tie takto:

Nevyhnutné (technické)

Tieto cookies pomáhajú s tým, aby boli webové stránky použiteľné. Poskytujú základné funkcie ako je navigácia na stránke alebo zmena rozlíšenia prehliadača podľa veľkosti vášho zariadenia. Bez týchto súborov nemôže web správne fungovať.

Tieto cookies je možné blokovať (zakázať), ale časť stránok sa vám nemusí zobrazovať správne, niektoré časti dokonca nemusia fungovať. Návody pre najčastejšie používané prehliadače nájdete tu:

Preferenčné (funkcionálne)

Preferenčné súbory cookie umožňujú webovej stránke zapamätať si informácie, ktoré menia spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá ako váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa nachádzate.

Štatistické (výkonnostné)

Tieto súbory cookie pomáhajú vlastníkom webových stránok rozumieť tomu, ako návštevníci interagujú s webovými stránkami tým, že to žiada a hlási informácie, často anonymne.

Reklamné

Reklamné súbory cookie sa používajú na sledovanie návštevníkov a ich správanie. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a preto sú hodnotnejšie pre vydavateľa a inzerentov tretích strán..

Zoznam cookies

Na našom webe využívame ako naše vlastné cookies, tak cookies tretích strán, ktorých vlastné zásady spracovania uvádzame tu:

Vypracovala advokátska kancelária Petráš Rezek

close

SÚHLAS SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV

Identifikácia správcu: BETA Corporation s.r.o., Slavojova 579/9, 12800 Praha 2, IČO: 24188948.

V súlade s ustanoveniami Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb, v súvislosti so spracovaním osobných údajov (ďalej len „Nariadenie“) súhlasím s tímole sprig osobné údaje (ďalej len osobné údaje), a to:

  • Súbory cookie

na účely:

  • štatistické(1) (napr. Doba vašej návštevy našich stránok, najčastejšie používaná časť webu a pod.)
  • preferenčné (napr. Identifikácia prehliadačov, jazykové nastavenie a pod.)
  • marketingové a reklamné (napr. Personalizácia reklamy, štatistika vyhľadávania a pod.)
  • ostatné (iné nezaradené technické účely)

Súhlas je možné nastaviť pre všetkých (tlačidlo Áno, súhlasím) alebo iba na niektoré účely (zaškrtnutím príslušnej časti), prípadne je možné zamietnuť všetko.

Pri udelení súhlasu s marketingovými a preferenčnými cookies môže dochádzať k profilovaniu.

Poskytnutie údajov na účely spracovania podľa tohto súhlasu je dobrovoľné.

Beriem na vedomie, že mám právo:

  • požadovať prístup k môjmu osobnému údaju,
  • požadovať opravu či výmaz mojich osobných údajov,
  • vyžadovať obmedzenie spracovania,
  • vzniesť námietku proti spracovaniu,
  • prenosnosť osobných údajov,
  • podať sťažnosť proti spracovaniu osobných údajov na Úrade pre ochranu osobných údajov.

Bol/a som poučený/á, že mám v súlade s Nariadením právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas odvolať pomocou tohto odkazu.

Všetky informácie vrátane možností výkonu svojich práv, spôsobu odvolania súhlasu a doby uloženia jednotlivých cookies nájdete v dokumentoch Cookies a Zásady ochrany osobných údajov, ktoré nájdete na webe.

(1) Spracovanie štatistických cookies je naším oprávneným záujmom. Zaškrtnutím príslušnej časti tu môžete uplatniť námietku proti tomuto spracovaniu a zastaviť ich spracovanie.